DVB-T settopbox s harddiskem

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 28 20:36:15 CEST 2006

Vzhledem k tomu, jak "svizne" se u nas zavadi DVB-T v MPEG-2, tak nez
se tady zavede MPEG-4 nebo HDTV nebo nejaka jina zkratka, tak ty
soucasne pristroje davno "umrou seslosti vekem".

A pokud jde o cenu - vyjde IMHO levnejc vyhodit stary STB koupit jiny
nez do nejakyho drahyho zarizeni koupit novou kartu.

P.K.