Popisky soucastek s indexem

BuFran BuFran@seznam.cz
Úterý Březen 28 20:49:48 CEST 2006

> Pro
> OpenOffice.org Draw existuji i knihovny symbolu v nativnim formatu, jsou
> na http://fr.openoffice.org/Documentation/Gallery/indexgal.html v sekci
> "Divers" (instaluji se jako galerie, cili symboly jsou pak normalne k
> mani pres ikonu "Galerie").

  Muzete se trosku rozepsat jak to nainstalovat ? Uvnitr zipacu jsou
jakesi Konfiguracni soubory OOo a nejdou spustit :(

  Prave resim tez kresleni schemat v Ooo a muzu rict, zlate dobre
wordovske malovatko. Ooo Draw ma nejaky divny pristup k mrizce,
symboly furt ruzne "poskakuji" a nedrzi na care. Ve wordu jsem zapnul
funkci "pripnout k objektum" a cara drzela pevne. Ty avizovane soubory
jsem stahnul, je tam i navod, nicmene je to cele ve francouzstine :(
Tomuto jazyku bohuzel nevladnu. Neni nekde cesky popis jak na to ?

  Strasne moc dekuji za zaslani odkazu, moc mi to pomuze :)

--

S pozdravem,

    Bc. František Burian