OT: Takhle ma vypadat obrabeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 28 08:31:17 CEST 2006

Co se tyka formatu - pro 2D by melo stacit vygenerovat treba HPGL (to
umi vypadnout skoro ze vseho). Abych pravdu rekl tak zatim nemam uplne
jasno a pocitam, ze az praxe ukaze co bude jako optimum pro vynalozeny
cas a finalni vysledek.
Navic uz nejaky SW pro zpracovani tohodle formatu jsem psal takze jsem
schopen si napsat s celkem malym usilim preprocesor, kterej mi preklopi
HPGL tak aby misto PU/PD generoval odjeti v ose Z. Je tam treba, ale
zohlednit polomer nastroje, ale da se kreslit tak aby se s tim uz pocitalo.

Co se tyka ceny mam jednou obrovskou vyhodu - krome nakladu na SW a
ridici desku (oboji jsem nakonec koupil) me to krome vlastni prace nic
nestalo. Nemusim tedy umorovat cenu zarizeni. Rad bych aby mi frezka
vydelala na to, abych mohl postavit lepsi a zaroven musi pokryt provozni
naklady (maziva, nastroje, energie atd.).
Navic otec pujde za 1.5roku do duchodu takze ani cas mne nepali. Ja budu
pripravovat/kontrolovat jen podklady.

Nejsem a zatim ani nechci byt na tomhle financne zavisly a proto nechci
delat seriovku - chci mit moznost kdykoliv rict a odted uz pro cizi nedelam.

RadekCX