Re: OT: Takhle ma vypadat obrabeni

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 28 08:13:27 CEST 2006

Ja bych se na to dival obracene - jaka cena (a jake podklady) by byly prijatelne pro vas.
Tezko nekdo muze chtit, abyste to delal zadarmo ve svem volnem case.
Pred nekolika lety (treba uz je to jine) jsem poptaval, kde bych si mohl nechat vyrobit desku
plosneho spoje dvouvrstvou s prokovenymi dirami. Tak tehdy mi vychazelo, ze cena samotne desky
by nebyla tak strasna ale na pripravu vyroby chteli asi tri tisice a podklady takove, co jsem nemohl poskytnout. Vubec si nemyslim, ze to bylo nejake prehnane.