OT: Roaming

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Březen 27 11:53:04 CEST 2006

Pridam cerstvou zkusenost z Polska, ted jsem tam stravil 2 dny

Orange predplacenka stoji 20zlotych (cca 150Kč) s kreditem celych 20
zlotych. Pro internet GPRS/EDGE vyjde na 40 Kc/ MB, coz je trochu vice
nez u nas.
Ale byt na sluzebce na hotelu na prijmu, je to zajimave a zasadne
levnejsi nez GPRS roaming (ten je 200 az 600 Kc za megabajt)

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Hanek
Sent: Monday, March 27, 2006 11:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Roaming

Ted jste zadelal za na flame, i kdyz s Vami souhlasim. Co si koupit
kartu tam?
I kdyz popisu jednu zkusenost. Jak prevzal Vodafone Oskara, tak
"upravil" v ramci zjednoduseni ceny roamingu, rozumej zdrazil. Moje
znama bydli ve Vidni a posilala hlavne SMSky. Tak ji rikam at si koupi
B-free kartu a posila to z rakouske. Jake bylo jeji i moje prekvapeni,
kdyz u nich stoji SMSka 0.20 euro bez dane, dokonce i u pausalu. SMSka v

roamingu u Vodafone stoji neco pres 8 Kc, takze to zas tak velikej
rozdil neni. SMSkz mame v CR nejak levny.

Martin Hanek