OT: Roaming

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 27 11:19:27 CEST 2006

Ted jste zadelal za na flame, i kdyz s Vami souhlasim. Co si koupit
kartu tam?
I kdyz popisu jednu zkusenost. Jak prevzal Vodafone Oskara, tak
"upravil" v ramci zjednoduseni ceny roamingu, rozumej zdrazil. Moje
znama bydli ve Vidni a posilala hlavne SMSky. Tak ji rikam at si koupi
B-free kartu a posila to z rakouske. Jake bylo jeji i moje prekvapeni,
kdyz u nich stoji SMSka 0.20 euro bez dane, dokonce i u pausalu. SMSka v
roamingu u Vodafone stoji neco pres 8 Kc, takze to zas tak velikej
rozdil neni. SMSkz mame v CR nejak levny.

Martin Hanek