OT: Luminiscencni barva

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pondělí Březen 27 01:35:23 CEST 2006

> No ja spis myslel ze by vam jen na tuvasi pistolku kaply tri tecky te
> tritiovky. To by mohlo byt levnejsi nez prekopani miridel, pokud to
> ovsem budou ochotni udelat.
> Fosforeskujici barva sviti jen po predhozim intenzivnim nasviceni,
> teda kdyz v cervencovem poledni vbehnete do jeskyne nebo tak neco.
> Pokud to ma svitit kdykoliv, pak to musi byt radioaktivni, a jiny nez
> trit. system IMHO nevyhovuje hygienickym normam.
> Ano mate pravdu tritium je skutecne drahe, holt kazda sranda neco
> stoji.

Problem je v tom, ze tritiova miridla jako option nejsou tri kapky tritiove
barvy. Jde o nahradu nebo nastavec na puvodni miridla, jsou tam pouzity
prave zminene kapsle z borosilikatoveho skla, ktere maji povlak z fosforu a
napln z tlakovaneho plynneho tritia. Tuhle legraci vyrabi napr. prave
zmineny Meprolight nebo Trijicon, samotne kapsle pak (jak psal pan Ales
Prochazka) se daji koupit od Tritecu. Zbrojovka to jako option nabizi napr.
k CZ-83, ve standardu (ve forme luminiscencních tritiovych vlozek v
miridlech) to maji napr. CZ-75-SP-01 a CZ-75-SP-01 Tactical.

Zdravim

Jiri Foldyna