Kam na logickou sondu ? (OT ?)

Neděle Březen 26 16:57:54 CEST 2006

Hezký den,

    projíždím web a hledám nějakou šikovnou logickou sondu za rozumnou
cenu. Našla jsem hromadu návodů jak ji postavit, ale hotového nic. Tedy
skoro nic, jediné co jsem našla jsou LS v multimetrech, ale to je přesně
to, co nechcu.

    Existuje někde možnost opatřit si sondičku ? Nebo ji budu muset
udělat a nějak zakuklit ? Jednu mám, funguje krásně, ale je nezakuklená,
páč jsem nenašla vhodnou škatulku. Jen jednu v katalogu GMka ale to je
moc humpolácké.

    Je nějaká možnost a nebo je to Sci-Fi ? Díky za odpovědi, snad to
není moc OT.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz