Dotazy k PIC12F629

Petr Zapadlo zapadlo@melzer.cz
Čtvrtek Březen 23 14:13:32 CET 2006

Dne čt 23. března 2006 08:39 Ivo Strasil napsal(a):
> Zdravim,
>
> ad 1: Interni oscilator by mel bezet na 4 MHz, vystup na pinu OSCOUT je
> fosc/4, tj. 1 MHz. (viz datasheet)

To je jasne, ale me program jede tak jako by ten pic jel na 1MHz, poslat
Fosc/4 na CLKOUT jsem nezkousel, ale taktovani odpovida 1MHz ne 4MHz, ale
zmerim.

> ad 2: No, tento procesor ma v sobe komparator, nebylo by vhodnejsi ho
> pouzit a nervat analogovy signal na digitalni pin (zvlast na pin bez SKO)?

To je mi prave divne , ze vstup ttl se chova lepe nez vstup se SKO. Kdyz jsem
delal tu puvodni variantu s 74HC14 tak to chodilo vyborne, tak jsem to jen
okopiroval, ale rozdil v chovani SKO v PICu a v 74HC14 je velky.

Pokud ten vstup v PICu ma SKO, pak mi to vubec nereagovalo.

> ad 3: Proc ne, ale pouzijte komparator, nebo si priplatte tech par korun a
> dejte tam
> PIC12F675, ktery ma AD prevodnik, s tim se dela jeste lepe.

Chtel jsem to zjednodusit a pouzit procesor, ktery jsem mel

> Neco podobneho jsem nedavno delal:
> http://strasil.net/index.php?text=optozavora
>
> Kdybyste mel nekdo zajem o zdrojaky te veci, napiste si. Zadny zazrak to
> teda neni:)

dekuji za nabidku, jestli tak mi je prosim poslete, necham se inspirovat, ale
dodelam si to svoje :-)

Dekuji za nazor.

S pozdravem
--