Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Březen 21 23:04:53 CET 2006

Tak jeste jednou. Pokud RC clen bude drzet reset aktivni po dobu 0,2
vteriny, ma zdroj minimalne 0,1 vteriny aby nabehnul. To je, myslim,
naprosto v pohode. Ta 1 ms uvadena v datasheetu je potrebna pri mnohem
kratsi casove konstante RC clenu. Klidne si to muzete protahnout i na
vterinu, vubec nicemu to nevadi. Co se deje s napetim pri aktivnim resetu,
je opravdu jedno. Dulezite je aby po dosazeni plneho napeti zustalo
minimalne 10 ms na rozbeh oscilatoru a potom teprv se reset uvolnil.

Andel

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek@jcu.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 21, 2006 10:25 PM
Subject: Re: Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

On Tue, 21 Mar 2006, Vladimír Anděl wrote:

> Ale panove, myslim ze lepsi nez se hadat je pouzit jednoduchou logickou
> uvahu. Za jak dlouho realne nabehne napeti zdroje? Za 10 ms? Za 20? V
> poradku. Tak do resetu dam 0,2 vteriny. Vetsinou vubc nevadi, kdyz
procesor
> nabehne o neco pozdeji. Stejne musi byt osetrene vystupy tak, aby stav H
po
> zapnuti nicemu nevadil. A tam kde na tom opravdu zalezi, staci nejaka
MCP101
> (120, 130) podle typu procesoru. Je to male a levne.

Tady jde o to ze pokud ten resetovaci RC clanek ma fungovat, tak to
napajeci napeti musi nabihat hrozne rychle, coz je obvykle nesplnitelna
podminka, protoze se zase vsude doporucuje 'bohate' blokovani Ucc.

Jinymi slovy vsude se to uvadi jako priklad resetu pro C51, ale kdo to
pouzije splace nad vydelkem -> vyhoda AVRka kde to funguje interne dobre.