OT: Navrharove nocne mory, Was: Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 21 16:46:54 CET 2006

Daniel Valuch wrote:
> Ved presne to som povedal. Pokial niekto naozaj dokladne nevie co robi
> tak bude rozpravat myty o 4 vrstvovych plosakoch

Ale ved to zas myty nie su; ak ten blikac urobis na 4-vrstvovej doske,
poctivo zasypes feritom a pekne zazvaras do pozlatenej medenej krabice,
  nic tym urcite nepokazis... :-)))

> Ja viem ze aj na mna raz dojde (mam pocit ze coskoro, 1531 pinov ma
> celkom desi :-)).

Ale certa stareho rohateho... Duchovia sa vyznacuju podobnou vlastnostou
ako Murphy (napokon sa jedna o ten isty prirodny jav): NIKDY nie su tam,
kde ich cakas.

> Treba sa ale na veci pozerat so snahou pochopit ich, a
> neposuvat vsetko comu rozumiem do roviny mytov a duchov :-)

Ale ved o tom hovorim. Ta "snaha pochopit", vies, bohuzial, nikto z neba
uceny nespadol a ked spadol, je irelevantne, ze je uceny... Ta snaha
pochopit ak sa ma vyplnit, tak nejaky zdroj vedomosti a znalosti musis
mat. No a Ty sedis prave na tom zdroji... Je to tak trocha "syty
hladnemu neveri".

Ajhla, aka pekna piatkova tema uz v utorok...

wek