Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 21 16:04:02 CET 2006

Jan Waclawek wrote:

>Lenze to nie je VF, ale kombinacia aplikovaneho VF, fyziky
>elektronickych prvkov, a kdecoho ineho, vratane chemie a statistiky.

Ved presne to som povedal. Pokial niekto naozaj dokladne nevie co robi
tak bude rozpravat myty o 4 vrstvovych plosakoch

>Zatial mas naskok v tom, ze nemusis siahat po nahradnych rieseniach resp.
>nemusis na mnoho veci brat ohlad, a mas sa s kym poradit; ale na kazdeho
>dojde...

Ja viem ze aj na mna raz dojde (mam pocit ze coskoro, 1531 pinov ma
celkom desi :-)). Treba sa ale na veci pozerat so snahou pochopit ich, a
neposuvat vsetko comu rozumiem do roviny mytov a duchov :-)

b.