Jaky MCU do prumysloveho prostredi?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Březen 21 15:19:54 CET 2006

Petr Simek wrote:

> Podivejte se nekdy do DS k temto obvodum jak jsou tam kresleny jednoduche
> zpusoby resetu pres RC clanek. Mozna jste to jeste nikdy nevidel a budete
> velice prekvapeny.

Mno, konkretne v DS u 2051 to nie je.
Ale samozrejme som to videl, ale tiez som cital sprievodny text. Mozno
prave Vy budete prekvapeny plnym znenim, bez tituliek
(http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/various/80C51_FAM_ARCH_1.pdf
str.19):
Power-on Reset
An automatic reset can be obtained when V is turned on by
connecting the RST pin to VCC through a 10uf capacitor and to VSS
through an 8.2k resistor, providing the VCC  rise time does not
exceed 1 millisecond and the oscillator start-up time does not
exceed 10 milliseconds.

Ste si UPLNE ISTY ze napajaci zdroj ktory pouzijete VZDY spolni uvedenu
podmienku?

Mimochodom, v tomto pripade treba dat po papuli niekomu u intela
(presnejsie niekomu kto to tam pred 25 rokmi u intela dal). Intel ja
inak obduvujem prave ako skupinu ludi znalych veci (aj ked ako vsade kde
sa robi aj tam sa robia chyby); ale toto je podla mna faux pas ktore
negativne ovplyvnilo nazeranie niekolko generacii vyvojarov...

wek