OT: win licence

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 21 14:07:15 CET 2006

2006/3/21, Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
> Licenci Microsoftu jsem videl, ale jeste si musim precist jejich stranky.
> Koupil jsem CDrom a OEM do PC.
> CD pujde pryc, OEM zustava. Je to v poradku dle OEM smlouvy?

V poradku by to snad i bylo, pac zbytek pocitace zustal pohromade.

> Dale mam W98, ktera nejde prevest na XP. Je to v poradku?

Jak jestli je to v poradku? Myslite to, ze Microsoft nenabizi cenove
vyhodny upgrade?

> Existuje tady nekdo kdo se postavi za poskozene uzivatele? Napriklad jak se
> stavi k nefunkcnimu SW Ceska Obchodni Inspekce?

V licencnich podminkach obvykle je, ze vyrobce SW neruci za skody zpusobene atd.

Pokud jde o ty Wokna a nefunkcnost, MS vydava opravne patche. Pokud
byste v nich objevil novou chybu, zrejme se da cekat, ze vydaji
opravny patch a nabidnou ke stazeni zdarma.

P.K.