OT: win licence

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Březen 21 13:51:24 CET 2006

Licenci Microsoftu jsem videl, ale jeste si musim precist jejich stranky.
Koupil jsem CDrom a OEM do PC.
CD pujde pryc, OEM zustava. Je to v poradku dle OEM smlouvy?

Dale mam W98, ktera nejde prevest na XP. Je to v poradku?
Existuje tady nekdo kdo se postavi za poskozene uzivatele? Napriklad jak se
stavi k nefunkcnimu SW Ceska Obchodni Inspekce? Ted nemam na mysli jen MS,
ale obecne tuto problematiku - nechci vyvolat valku na tema MS,Linux, Modry
krystal a podobne.  (MS mi nedela nejvetsi vrasky, jejich SW mi funguje
dobre. Otazkou je pouze rychlost a bezpecnost.)
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 21, 2006 12:58 PM
Subject: Re: OT: win licence

Puvodni zprava ze dne 21.3.2006:

> Pred dvema roky, jsem koupil dve OEM licence. Ted ale potrebuji
> trochu poprehazovat HW. (trochu vice) Na fakture krome CD a HDD taky
> externi box na HDD. Mohu tvrdit, ze jsem licence zakoupil k tomuto
> boxu? Ten pouzivam na trech PC.

Tvrdit lze leccos, koupit OEM licenci lze take s leccim. Ale to nema
zadny vliv na vlastni OEM licenci. OEM licence je vzdy svazana s danym
pocitacem. Uz se tu o tom myslim nekolikrat debatovalo...

Jinymi slovy, mas pocitac, koupis si k nemu mys spolu s OEM licenci,
operacni system nainstalujes na tento pocitac a uz je to svazane s