Re: Kde rostou konektory USB a Firewire?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Březen 21 07:32:59 CET 2006

Potrebuji delat testovaci konektory - na napajeni se povesi LEDka a kdyz se konektor pichne do pocitace tak se vyzkousi jestli tam jde napajeni.
Dosud se to dela tak, ze se vezme kabel, ustrihne se konektor s pahylem kabelu a na nej se ta ledka pripaji.
Ale ten kus kabelu s ledkou na konci se bimba a je nachylny k ulomeni, tak mne napadlo tu diodu pripajet primo do konektoru.
S USB neni problem, ten jsem za pet korun koupil v GM, akorat u nej neni krytka - to by se dalo vyresit smrstovaci buzirkou.
Ale na zahon s Firewire jsem nenarazil - jedna firma to sice v katalogu ma, ale ve skladu ne.
Potrebuji ted jeden kus pro vyzkouseni a pak pripadne tak dvacet kusu - nic na cem by se velkododavatele napakovali.