Kde rostou konektory USB a Firewire?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Březen 21 00:16:37 CET 2006

Asi som celkom nepochopil o com je otazka. Na kabel USB A/B je
protikusom standardny konektor USB-B do DPS, uplne bezne zohnatelny v
lubovolnom elektronickom obchodiku na slovensku.

Podla mojich vedomosti su akekolvek USB konektory takmer "bezne" k
dostaniu. Napr. teraz som si cez popradsky _lokalny kamenny_ obchod
objednal USB-B mini SMD konektor na DPS z SOS, o tyzden bude.

miro