Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 20 12:01:57 CET 2006

Marek Peca wrote:

> Vsechno.

Tak potom tomu znovu nerozumiem. Ak moj archiv VRATANE hlaviciek z
minuleho roka ma 180MB, tych 270MB za 7 rokov je malo - ak to nie je
komprimovane.
Mozete uviest nejaky vysek z toho archivu, napr. prave z minuleho roka?

> To, ze ma program puvod v Unixu, samozrejme neznamena, ze si ho
> nemuzete pustit pod DOSem, DOSem i neDOSem s omalovankami,... no,
> mozna pod CP/M by s tim byl problem.
>
> Za 10 minut byste ho urcite rozchodil a vyhodu ma v tom, ze je
> univerzalni a splnuje mailove standardy (jak rfc, tak mbox). Coz ten
> Vas bastl mozna pro nejake zvlastni pripady mailu.

No, tak som 10 minut tomu venoval a za ten cas sa mi nepodarilo ani
najst relevantne zdrojaky.

Prosim pozrite sa na vec ocami neuzivatela *nixu (a tiez cloveka co z
hlbky duse nenavidi C a jeho pribuznych).

Inak som samozrejme nikde nepisal ze moj bastl nie je bastl a ze ho
doporucujem na kazdodenne pouzivanie; dokonca som tusim prave napisal aj
nejake varovanie ministra zdravotnictva o skodlivosti :-)))

wek

PS. Dajte mi prekladac Pascalu a moj program do 10 min pod CP/M
rozchodim... :-P