Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Březen 20 10:42:15 CET 2006

> Nojo, lenze na to som prisiel az po vyhadzani hlaviciek.
> Ten format co spominate, co vsetko z hlaviciek archivuje?

Vsechno.

> Spominany formail, to je predpokladam unixovska zalezitost. Nuz,
> instalovat si linux ci stahovat nejaku cd-distribuciu a napalit;
> sitahnut formail a prelozit ho, naucit sa ho pouzivat(*)... No neviem,
> ten program som mal za 10 minut hotovy a este som sa aj zabavil... :-)))

To, ze ma program puvod v Unixu, samozrejme neznamena, ze si ho
nemuzete pustit pod DOSem, DOSem i neDOSem s omalovankami,... no,
mozna pod CP/M by s tim byl problem.

Za 10 minut byste ho urcite rozchodil a vyhodu ma v tom, ze je
univerzalni a splnuje mailove standardy (jak rfc, tak mbox). Coz ten
Vas bastl mozna pro nejake zvlastni pripady mailu.

Ale jinak si programujte co chcete, ja tu odpoved nemiril na Vas, ale
na ostatni, aby pripadne zvazili, zda se s tim Vasim prispevkem
kompilovat ci ne.

Pekny den a tyden, Marek P.