Re: Jak složite je postavit ohmeter pro mereni vekych odporu ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 18 14:55:23 CET 2006

18.3.2006, 14:48:13

A von se ten sum meri v pA ??
V sumeni se moc nevyznam, mohl by jste prosim svou odpoved trochu
rozvest. Jaky sum podle vas znemozni merene ?
Jeste opravuji udaj o vstupnim proudu toho OZ, je to 0,6pA, 0,1 je
offset, prehlid sem se o radek.
Jo a PRASE nesumi nebrz CHROCHTA! :-))

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--
Marek Pavlu napsal:

> Zdravim,

> A sum bude mensi nez 0,1pA ????
> Protoze je jinak 0,1pA docela k h**nu a bavime se o tom, ze zapojeni sice
> neovlivňuje mereny objekt, ale merit tak presne nelze, PROTOZE TO SUMI JAK
> PRASE:))).

> S pozdravem,
>                 Marek Pavlu

//  >> OK
//  >> uznavam ta Roudnice je kravina, tenkrat jeste nebyla :-).
> //
> //
//  >>>Ja mam bezny citac s rozlisenim 8 mist a presnosti 10E-6
//  >> Mam 9 mistny citac s presnosti 10E-10, slusnejsim merak C, ESR a
//  >> indukcnosti mi take chybi, v nejhorsim se sejdeme v cekarne :-)
> //
//  >> Upresnuji svuj dotaz,
//  >> ano staci mi "merak" 100M az 100G tj. 3 dakady, presnost nemusi
//  >> odpovidat presnosti 34401A, mereni odporu v oblasti G jsou stejne
//  >> spise orientacni zalezitost nez ze by clovek mohl neco prihnout a
> //  doladit pilnikem.
//  >> Stejne tak bych se rad vyhnul pouziti velkych napeti, pri rade mereni
> //  je to neprakticke.
//  >> Na druhou stranu neni nutne aby se odpor prevadel na adekvatni
//  >> hodnotu v napeti, mam k 34401 pripojene PC a tak neni problem
//  >> namerene udaje programove zpracovat.