RE: Jak složite je postavit ohmeter pro mereni vekych odporu ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pátek Březen 17 14:24:11 CET 2006

Nerad bych aby se to zvrhlo na to jak kvalifikovane jsem se zeptal ci ne, dle meho dostatecne.
Uvedl jsem, ze bych rad rozsiril moznosti sveho Agilent 34401A o moznost merit velke odpory, jako mezni hodnotu jsem strelil 100G.
Predpokladal jsme, ze 34401A je dostetecne proflakly merak tak, abych nemusel uvadet, ze on sam umi merit odpor na rozsazich od 100 Ohmu do 100MOhmu s rozlisenim 6.5mista tj. s rozlisenim 100uOhm na nejnizsim a 100Ohm na nejvyssim rozsahu.

Cekal jsem, ze ,mi bude doporuceno jaka metoda nereni odporu je pro dany ucel nejvhodnejsi a pripadne jak asi resit onen modul aby prevadel odpor na napeti, ktere by slo merit tim 34401A. je mi jasne, ze pro tyto rozsahy neni mereni odporu trivialni zalezitost. Pokud by modul mereni odporu mel byt slozitejsi nez sam multimeter tak se do stavby poustet nebudu, ale stejne tak je mozne, ze pri dnesni soucastkove zakladne to az takovy problem byt nemusi.

> No ja se snazil poradit adekvatne jeho dotazu, doufaje ze dotycny pan
 pochopi, ze pokud chce kloudnou odpoved, musi tez kloudne polozit
 dotaz.
 Dotazi bez blizsi specifikace jsou tu na muj vkus prilis caste, tak
 se snazin je trochu ironizovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz