Baterky do PDA popripade jak ozivit li-polymer

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Březen 15 21:55:07 CET 2006

rozumne ceny maji na www.sunnysoft.cz, pro HP6515 jsem byl velmi
spokojen

ale ted se divam, ze:
Výměnná baterie pro iPAQ s kapacitou 1250mAh. Kompatibilita: iPAQ h5450,
h5550
Cena bez DPH: 2290 Kč / Cena včetně DPH: 2725 Kč

coz je palka

ale radeji se zeptejte, ten odkaz z vyhledavani  byl vadny

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ