Baterky do PDA popripade jak ozivit li-polymer

RVsoft rvicek@quick.cz
Středa Březen 15 21:48:14 CET 2006

Co s baterkou a kde ji ziskat Vam neporadim, ale varuji pred
expetimentama s ni, pokud nevite jak se k te baterii chovat.

V zadnem pripade nedovolte aby napeti na baterii prekrocilo 4.2V.
Baterie se nesmi perforovat a pripadny unik plynu je silne horlavy.

Pokud je baterie totalne vybita na napeti mensi nez 2-2.5V prakticky uz
neni cesta zpet.

RadekCX