STOP: RE: Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Vít Olmr konference@HW.cz
Středa Březen 15 20:28:36 CET 2006

Myslim, ze je na case toto vlakno ukoncit, protoze je videt, ze drive
zaslane prispevky se nectou :)

Ze moznost odebirani prispevku mailem zustane zachovana i nadale po nami
planovanych zmenach jsem psal jiz rano a odpoledne znova, takze o tom to
myslim neni. To ze zustane zachovana moznost prispivat mailem jsem zcela
jasne uvedl odpoledne, takze priznivcu "mailove" konference se zneny tykat
nebudou (a jestli, tak urcite ne k horsimu).

Naopak lide, jako pan Kotlaba (kteremu byl muj prispevek rano urcen
predevsim) a jemu podobnym, kteri vyuzivaji predevsim archiv nebo prispevky
digest na tom hodne ziskaji, protoze budou mit alternativni rozhrani. A ze
jeste neni jasne jakou bude mit podobu je celkem detail...

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759