Co bude s konferenci? (bylo Co se deje na konferenci?)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Březen 15 17:57:17 CET 2006

Přidal bych ještě další:

+ Jako odpověď na opakující se otázku je možno poslat link do staršího vlákna,
kde již daný problém vyřešili.
+ Všichni používají stejné rozhraní, takže vidí zprávy i jejich pořadí stejným způsobem.
+ Nedochází ke komplikacím, kdy někteří lidé stihnou odpovědět dříve, než
otázka dorazí do schránky jiných, takže se snižuje počet nadbytečných odpovědí.
+ Když server zrovna nefunguje, nedají se psát žádné odpovědi, takže
posléze nepřijde hromada duplicit.
+ Dobře udělaná webová fóra umožňují i zpětnou editaci příspěvků,
takže když někdo ve 3 hodiny po odeslání příspěvku zjistí, že si jeho
ospalé oči nevšimly překlepu, může ho po sobě opravit dřív, než původní
otázka zmizí v záplavě zpráv od prudičů, které otázka nezajímá, ale zato si
při jakékoli příležitosti rádi nezávazně zaprudí:-)
+ Jednotlivá vlákna lze v případě potřeby opravdu uzamknout, takže do nich
již nepřibývají nesmysly.
+ Nesmyslné zprávy může moderátor, nebo zakladatel vlákna smazat, takže
pozdějším čtenářům ušetří práci. - Tuto výhodu považuji za obzvlášť důležitou.

Jsem tedy určitě pro webové fórum, neboť vede ke snížení počtu a zvýšení kvality
příspěvků, tedy obecně zvyšuje šanci pro nalezení odpovědi na položenou otázku.

V případě odborné konference totiž určitě platí že "Méně může znamenat více":-)

S news zkušenosti nemám, ale pokud by to poskytovalo podobné výhody, proč ne.

PH

From: "Igor Sedlák" <Aigor@seznam.cz>