OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Březen 14 22:00:31 CET 2006

To mam to datum jeste v neporadku? Omlouvam se vsem komu jsem tim
zpusobil problemy ale udelal jsem to ciste z podvedome touhy po tom
aby uz bylo jaro, bez zleho umyslu a opravil po prvnim upozorneni.

NTP pouzivam, jenze planovac mi synchronizaci nespusti kdyz se ma
udelat osmeho brezna ale on uz je kveten :-)

Ales Prochaska