OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Michal Vadila mvadila@centrum.cz
Úterý Březen 14 21:46:07 CET 2006

Dobry vecer!

Myslim si, ze medzi zakladne pravidla prispievania do konferencie malo
patrit to, ze by si osoba ktora odpoveda, dala do poriadku datum a cas
na svojom pocitaci, nezijeme predsa v stredoveku...

Dnes vobec nie je problem, si synchronizovat hodiny, napr. NTP protokol
je pristupny kazdemu.... kto sa ma vyznat v takom bordeli, ked mu
prichadzaju malily o dva mesiace vopred :-(

Ono sa to mozno zda, ze je to banalita, ale skuste sa v tych mailoch
hrabat po urcitej dobe a uvidite :-(

Michal Vadila