Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Březen 14 12:36:29 CET 2006

IMHO pro zvyseni bezpecnosti vzdycky muzete pouzit opakovanou kompresi
- i ve vice programech. Neni nic otravnejsiho pro hackera, kdyz
vysledkem dlouheho snazeni o rozbaleni zaheslovaneho archivu je dalsi
zaheslovany archiv ;)

P.K.