OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Březen 13 21:19:43 CET 2006

Zdravim,

Aha, safra, ale ja mel porad pocit, ze vy jste ten pan, co hrozne rad
imterperetovane jazyky:), tak to si Vas asi pletu:).

Mno, skalnim ctenas konferu uz snad jsem, cca od roku 2000, ale vim, ze jsou
i skalnejsi :))).

S pozdravem,
                Marek Pavlu