OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 13 17:33:18 CET 2006

Marek Pavlu wrote:
> Zdravim,
>
> No nemuzu si pomoct, ale psat programy s velkym mnozstvim globalnich
> promennych, no to sakra FUJ ))).
>
> Jako chapal bych to jeste, kdyz si potrebuji udrzovat trebas pointer na
> nejaky seznam objektu, ale i to pak pouzivam jako static, takze se ten
> pointer nedostane mimo soubor, kde je vyroben a i tohle lze resit lepe!!!

Aha, pan fyzik. Pre Vas to musim popisat nejako inak; dostatocne
abstraktne a dostatocne komplikovane.

Skusme to napr. tak, ze mam viac roznych programov beziacich na
viacerych strojoch. Tie programy navzajom komunikuju, a chcem tu
komunikaciu mat popisanu akosi v jednom subore ale tak, aby pri praci s
ktorymkolvek z dotknutych zdrojovych textov som mal k dispozicii
komentare a odkazy do vsetkych ostatnych, a to v akejsi instantnej
podobe (nie pustat viacsuborove hladanie a potom jeden po druhom si to
otvarat a citat).

Asi som zabudol hned na uvod napisat, ze vacsina mojej prace je v asm na
jednocipoch (t.j. obmedzne prostriedky: zabudnite na objekty, spusty
pamate na nezmyselne odovzdavanie premennych a podobne pomocky z vyssich
jazykov - tyka sa to aj C na jednocipoch, samozrejme, ak chcete
naprogramovat cokolvek rozumne). Myslel som si, ze skalni citatelia
hw-list ma uz poznaju :-O

wek