OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Březen 13 18:37:47 CET 2006

Vim umí:
1) příkazem K zobrazí manuálovou stránku ke slovu pod kurzorem.
Zobrazuje se přes celé okno, nevhodné.
2) příkazem :he <něco> se okno rozdělí a v půlce se zobrazí nápověda
Vimu k heslu něco.
3) znechutit začínajícího uživatele ovádáním nekompatibilním s tím, na
co je zvyklý

Pokud by vám nevadilo 3), tak zkombinováním 1) a 2) by zřejmě bylo možné
dosáhnout kýženého výsledku. Doporučená literatuje k Vim je
http://www.kit.vslib.cz/~satrapa/docs/vim/ ,
http://www.mageo.cz/.chatroom/39103 a vše, co o vim vyšlo na rootu i jinde.

La'd"a