OT: "hyperlinky" v programovani? Dlhe, filozoficke...

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 13 17:39:15 CET 2006

Vypotil som uz aj akysi priklad. V zdrojakoch by som mal napr.
Flag1:  dbit   1               ;@@Flag1_1 Flags.htm
[...]
SerialISR:
         setb   Flag1           ;@@Flag1_2 Flags.htm
[...]
Main:
         jbc    Flag1,MainX2    ;@@Flag1_3 Flags.htm

;@@ je "identifikacny retazec" pre "hyperlink", Flag1_x je meno
"anchor"u (ako sa to preklada do CZ/SK?) a Flags.htm je onen subor
komentarov. Moze to byt standardny html subor, alebo cokolvek ine, a
mohlo by to vyzerat napr:

[...]
<a name="Flag1_1" href="source1.asm">Flag1 - dbit in the bit addressable
RAM</a>
<a name="Flag1_2" href="source2.asm">set when a byte received</a>
<a name="Flag1_3" href="source3.asm">cleared when byte processed in main
blah blah</a>

V pripade, ze v zdrojaku kliknem niekde na ten "hyperlink", tak sa mi
ukaze subor Flags.htm v druhom okne, nastaveny na prislusny riadok.
Naopak, kliknutim na hyperlink v subore Flags.htm sa mi zobrazi
prislusny zdrojak na prislusnom riadku.

Ako vedlajsi produkt sa automaticky vytvori dokumentacia... :-)

wek