OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Březen 12 20:54:32 CET 2006

Moooc pekne. Tleskam ;-)

Ja osobne mam tez hotove mechanicke zalezitosti, zkousel jsem
frezovat, malinko to bude chtit sestelovat geometrii presnymi podlozkami
a pri vetsim uberu materialu ( zatim nezname otacky vretene a "rizeni"
os rucne)
to malinko vybruje (material dural), presto jsem spokojen (teda kdyz
vemu, ze je to
postaveno prakticky ze srotu).
Umistim na web tez nejake foto, pro porovnani kostrukce ciste amaterske
a vasi poloprofi, ci profi.

http://prichy.wz.cz/frezka/frezka1.JPG
http://prichy.wz.cz/frezka/frezka2.JPG
http://prichy.wz.cz/frezka/frezka3.JPG
http://prichy.wz.cz/frezka/frezka4.JPG
http://prichy.wz.cz/frezka/frezka5.JPG

Pro zajimavost kostrukterovi bude za nekolik malo mesicu
79 roku ;-)

Jinak jsem zvedav, jak na tom budete s vibracemi az to roztocite

S pozdravem Prichy

PS: durazne varuji, pred konstrukci co dum dal, sice to
nestalo (krome nekolika malo krabicek cigaret) nic, ale vse trva tak
dlouho, nez neco sezenete atp., ze to chce kurna tvrdou hlavu, aby to
clovek
nevzdal a mel porad puvodni nadseni. :-)