OT: Neco z moji CNC zahradky :-)

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Březen 12 19:18:16 CET 2006

No vlnovce jsme meli takze tam zatim jsou. Pokud to bude problem vymeni
se za neco jineho. K Z ose jeste spojku nemame tak zkusime tu pruznou.

Co se tyka investovaneho casu - troufam si rict, ze to nebylo az tak
strasne - na podzim nebylo prakticky nic - jen komponenty. A rozhodne to
nebylo tak, ze by se jednalo o kazdodenni praci.

Ale take v tom hraje roli to, ze veskere strojni prace dela muj otec,
ktery je vyuceny nastrojar a jde mu to jak kdyz hrom bije. :-) Ja jsem
spis od tech PCcek a elektriky.

RadekCX