Re: vysílač pro indukční smyčku

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pátek Březen 10 00:11:12 CET 2006

Urcite bych odpovedel, kdyby mi nejaky mail dorazil:)

Ivo Strasil
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 09, 2006 4:28 PM
Subject: OT: vysílač pro indukční smyčku

Hezký den přeji,

    omlouvám se za další OT, ale nějak nevím kde jinde hledat.

    Hledám zapojení vysílače indukční smyčky. Přijímačem bude sluchadlo
s "T" cívkou. Něco jsem hledala po webu, ale našla jsem toho jen málo.
Většinou jde o hotová zařízení za ne zrovna lidové ceny.

    Našla jsem, že se do smyčky pouští nemodulovaný NF signál, ale nevím
jak veliký má být výkon, kolik závitů a podobně. To jsem nikde nenašla.
Něco je na http://www.strasil.net ale pan Strašil mi neodpovídá. Asi k
tomu má důvod, beru to jako fakt.

    Ví někdo něco o těchto vysílačích ? NF technika není zrovna to co
mám extra ráda, takže se moc nevyznám. Budu ráda za všechny informace.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!