vysílač pro indukční smyčku

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Březen 9 16:41:22 CET 2006

>    Hledám zapojení vysílače indukční smyčky. Přijímačem bude sluchadlo
> s "T" cívkou. Něco jsem hledala po webu, ale našla jsem toho jen málo.
> Většinou jde o hotová zařízení za ne zrovna lidové ceny.
>
>    Našla jsem, že se do smyčky pouští nemodulovaný NF signál, ale nevím
> jak veliký má být výkon, kolik závitů a podobně. To jsem nikde nenašla.
> Něco je na http://www.strasil.net ale pan Strašil mi neodpovídá. Asi k
> tomu má důvod, beru to jako fakt.
>
>    Ví někdo něco o těchto vysílačích ? NF technika není zrovna to co
> mám extra ráda, takže se moc nevyznám. Budu ráda za všechny informace.

Prosty nf zesilovac je malo ??
Naposledy jsem to aplikoval pred cca 15lety - prenos digitalnich dat s
rychlosti cca 600Bd, pro mistnost o rozmerech cca 25x12m postacil zesilovac
s tda2030, a pokud si dobre pamatuji, tak celkem 6 zavitu ze zvonkoveho
dratu (cca 0.8mm). Prijimac nejprve z dvojiteho OZ, nasledne nejaky
integrovany AMprijimac.

S pozdravem
MK