OT: Podlimitni mnozstvi?

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Březen 9 18:48:35 CET 2006

Nejednalo se o nejaky polozakaznicky chip? Neco se s tim dela u nas na
skole, v podstate se definuje jen propojeni bunek, co jsou pripraveny. Je to
celkem levne i v malych seriich (obcas se sklada i vice zadavatelu na jednu
serii - ruzne cipy na jedne placce)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, March 09, 2006 6:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Podlimitni mnozstvi?

Daniel Valuch wrote:
> Toz ja neviem, u nas robia custom cipy 130 a 250nm CMOS technologiou a
> chlapik z mikroelektronickej divizie vravel ze vyroba u velkej modrej
> stala ca. pol miliona dolarov. Teraz nechcem klamat ale su tam myslim
> statisice tranzistorov, ide o pomerne komplexne cipy.
> b.

Hm, zeby studentske zlavy?
Mne kamarat vravel, ze jeden tapeout ich vysiel na zhruba melon, neviem
kde ale islo tiez o pomerne pokrocilu technologiu a dost nabuchany cip.
Potom nieco stoji aj navrh, a lacne to nie je lebo tie softy su dost
drahe a workstationy tiez a gerety na testovanie tiez a napokon ludia co
to vedia tiez; a potom nejaka priprava vyroby; ale z toho si asi drvivu
vacsinu robite u seba takze si to do nakladov neratate.
Faktom je, ze u zlozitejsich veci sa vsetky muchy nestihnu vychytat skor
nez na N-ty tapeout, takze ak sa nezarata ten samotny vyvoj, mozno sa to
do tych 3M$ zmesti...

wek