OT: Podlimitni mnozstvi?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 9 18:45:14 CET 2006

Daniel Valuch wrote:
> Toz ja neviem, u nas robia custom cipy 130 a 250nm CMOS technologiou a
> chlapik z mikroelektronickej divizie vravel ze vyroba u velkej modrej
> stala ca. pol miliona dolarov. Teraz nechcem klamat ale su tam myslim
> statisice tranzistorov, ide o pomerne komplexne cipy.
> b.

Hm, zeby studentske zlavy?
Mne kamarat vravel, ze jeden tapeout ich vysiel na zhruba melon, neviem
kde ale islo tiez o pomerne pokrocilu technologiu a dost nabuchany cip.
Potom nieco stoji aj navrh, a lacne to nie je lebo tie softy su dost
drahe a workstationy tiez a gerety na testovanie tiez a napokon ludia co
to vedia tiez; a potom nejaka priprava vyroby; ale z toho si asi drvivu
vacsinu robite u seba takze si to do nakladov neratate.
Faktom je, ze u zlozitejsich veci sa vsetky muchy nestihnu vychytat skor
nez na N-ty tapeout, takze ak sa nezarata ten samotny vyvoj, mozno sa to
do tych 3M$ zmesti...

wek