Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Březen 9 15:09:31 CET 2006

gatilo wrote:
> Nejakou tu CMOS RAM po odpojeni napajeni + Mg tepelna destrukce jak
> navrhoval Jirka povazuji za obdobu vyse uvedeneho.

Nie je problem v principe ale v prevedeni.
Napr. u tej RAM fakt treba machat tymi datami. Ak to neviete, tak budete
zrejme presvedceny, zo po vypnuti napajania RAM zabudne. Myslite si to
preto, lebo po vypnuti a zapnuti RAM skutocne s dost velkou
pravdepodobnostou bude mat viacere bunky zmenene a uz mala zmena
znefukcni napr. program, ktory v RAM bol. Problemom su ti borci s
vybavenim a realne fungujuca fyzika - v tych bunkach sa realne ma co
"osuchat".

Podobne u toho Mg, o tom viem malo, ale urcite by som sa opytal, aka je
zaruka, ze sa to naozaj zapali a ze sa to udrzi pohromade kym to
nedohori (takze napr. si ten pasik neprepali cestu von z krabice a
nevypadne v akejkolvek polohe). Ten, co sa tym zaobera, mi na tieto
otazky jakozto trivialne odpovie z fleku, cim ma presvedci, ze to nie je
"clovek z fachu" ale ze vie co robi.

> A taky by mne hrozne zajimalo jaka informace je tak hrozne tajna ze by
> na jeji ziskani byl nekdo ochoten vynylozit nekolik procent HDP.

No a myslite si ze Vam to niekto povie za menej ako niekolko percent
HDP, ked je to uz raz tak tajne???

Podla hesla: Prisne tajne, pred precitanim spalit!

Jan Waclawek