Re: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 9 14:43:12 CET 2006

9.3.2006, 14:29:29

No rozhodne nejsem zadnej borec na security ale myslim ze kus papiru
doplnenej krabickou sirek a parem kozenejch rukavic na rozmackani toho
co zbyde po spaleni papiru je dostatecne odolne proti kazdemu s
vyjimkou "machru nezatizenych znalosti fyzikalnich zakonu".

Nejakou tu CMOS RAM po odpojeni napajeni + Mg tepelna destrukce jak
navrhoval Jirka povazuji za obdobu vyse uvedeneho.

A taky by mne hrozne zajimalo jaka informace je tak hrozne tajna ze by
na jeji ziskani byl nekdo ochoten vynylozit nekolik procent HDP.
Zda se mi ze nekde v zadani udelali soudruzi chybu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz