RE: Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Březen 9 13:18:11 CET 2006

Zdravím,

já se nezlobím. Já to zadání dohromady nedával. :-)

Mám jen jistou možnost podílet se na vývoji a než na to kývnu, potřebuju
si ujasnit, jestli je to vůbec technicky řešitelné.

Zdraví PavelK