Elektronický klíč se snadnou možností destrukce ?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Březen 9 11:21:16 CET 2006

By ma zaujimalo naco je cela ta ochrana urcena.
Ak je to totiz nieco naozaj citlive tak sa autor nebude pytat na
konferencii ako na to. Na to by si zadavatel zobral profesionalov v
oblasti, nie amatera co si doma lepi mikrokontrolery. Ludia co nie su z
brandze nemaju predstavu co je to skutocne zabezpecenie (vid predosle
prispevky).
Ak je to nejaka uplna sprostost (sef nechce aby mu manzelka zapla
pocitac a videla tam korespondenciu s milenkou) tak tieto poziadavky na
bezpecnost su povedzme "prehnane". Cele toto mi totiz pripomina ten
kresleny vtip so zabezpecenim u microsoftu. Dvere do dvora su
pancierove, so 7 zamkami, alarmami, naslapnymi minami, citackou otlackov
prstov, ocnej sietnice a dlzky penisu, ale okolo celeho dvora je 20cm
vysoky plot zo zastrihnutych ruzi :-)
b.