DDS, takmer hotovo :-)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Březen 8 19:26:35 CET 2006

Daniel Valuch wrote:
> [...]

Nepoznam, a mohol si uviest aj nejaky zrozumitelnejsi link.
No dobre, spomenul som si na Jirku a vyguglil som si to. Ale asi by som
mal zacat Jirku v jednej veci ignorovat - ak sa jedna o otazku "cotoje",
zacina byt wikipedia lepsi zdroj.

> Neviem ci to vobec na prednaskach z merani zmienili, mozno jednym slovom
> v style "existuje HPIB, GPIB, VME, NIM, (dopln si este nieco).

No, ak som to dobre pochopil, tak VME je blizky pribuzny ISA a je to
backplanova zbernica, co je daleko od "stolovej" zbernice akou je HPIB v
mnohych ohladoch. Nijako sa necitim byt ukrateny tym, ze neviem, co to
je, je to mimo mojich zaujmov - ale samozrejme som sa rad nieco nove
naucil. Trojpismenkove skratky su v kurze... :-)

Mimochodom, na meraniach I. sme mali GPIB/HPIB/IEEE488 nielen spomenute,
ale aj pomerne podrobne vysvetlene. No, medzi tymi Tvojimi a mojimi
prednaskami uplynulo asi 5 rokov a 1 revolucia a to vela veci zmeni :-)))

wek