DDS, takmer hotovo :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 8 18:28:24 CET 2006

Neviem ci to vobec na prednaskach z merani zmienili, mozno jednym slovom
v style "existuje HPIB, GPIB, VME, NIM, (dopln si este nieco). Kedze na
nakup tychto meracich kariet katedra nema peniaze a literaturu som
nezdedil po mojom predchodcovi, tymto standardom sa dalej venovat nebudeme".
Nech sa akokolvek snazim spomenut si ci nam vobec nejaky automatizovany
meraci system okrem prepojenia PC a multimetra cez HPIB ukazali
nespominam si :-/
b.