DDS, takmer hotovo :-)

Tomáš Dresler edison@seznam.cz
Úterý Březen 7 02:07:33 CET 2006

See ya,

nova verze PC software bude ASAP (prave jsem poslal Baluovi), zitra na webu
by se mela objevit ve verzi 0.99.0 build 3.

+ Nyni ma i podporu nastaveni frekv. kroku a casoveho rozliseni pri
rozmitani
+ About box s WWW adresou projektu a kontaktem na autory

More to come:

? help
? komunikace s programem od OK1FMF
? debug logovani komunikace
? nastaveni jineho kmitoctu hodin a nasobice pro DDS

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz