DDS, takmer hotovo :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Březen 7 01:39:55 CET 2006

Good news everyone :-)

generator je tak na 95% hotovy(!)

Predny panel, skrinka:
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/DDS/photos/1.jpg

Na paneli su pod foliou stale nejake bublinky, ale uz viem ako na ne :-)
Pas zhruba v strede je uplne bez bublin, foliu som postupne lepil na
samolepku s vytlacenym motivom a postupne pritlacal handrou namotanou na
kusku plechu. Tam kde to bolo pritlacene nie su ziadne bubliny, tam kde
som to robil neskor (horna a dolna tretina) tam su. Budem to este muset
prerobit, pripadne fotky do amaterskeho vyretusovat :-)
Displej ma asi 1mm offset smerom doprava, musim tam este vypilovat kusok
originalnej krabicky.

A este vnutro... az na sietovy kabel a privody ku BNC konektorom je to
hotove. Ospravedlnujem sa ze chladice nie su frezovane, ale len odrezane
pilkou :-)

http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/DDS/photos/2.jpg
http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/DDS/photos/3.jpg

Da sa, alebo je to velka hanba?