Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

MK info@mcu.cz
Sobota Březen 4 18:58:45 CET 2006

> Vlastnosti C ktere generuji tento potencialne nebezpecny kod
> (nevyuziti nekterych hw kontrolnich systemu) zarazuji mezi chyby
> programovani, nebot i volbu jazyka radim mezi programatorske ukony.

Vsimnete si prosim toho co je v zavorce v nazvu tohoto threadu .))))

Popravde Vam zavidim - zavidim Vam tu Vasi proklamovanou svobodu volby.
Nevim jak Vy, ale ja v drtive vetsine aplikaci mam te svobody minimum.
Vetsinou si nemohu prilis marnive volit platformu, potazmo adekvatni
programovaci prostredek. A pohrichu prave v tom efektivnim programovacim
prostredku byva moznost volby minimalni. Treba pro takove AVRka si muzete
zacit volit mezi cca sedmi ruznymi Cecky, nejakym tim Packalem a Basicem,
mizernou Adou, jeste horsi Modulou a mozna Forthem. Pri blizsim pohledu na
efektivitu toho ktereho prostredku se Vam to rapidne smrskne a do toho se
primichaji dalsi veci, ktere tu volbu znacne omezuji. Nebo z jineho soudku -
pro takoveho Rabbita existuji cele dva programovaci prostredky - jedno skoro
ANSI C a jedno ktere je nekde mezi Ceckem a Packalem. Tedy fakt moznosti a
moznosti :))))) Najednou zacnete zjistovat, ze ta svoboda je jen teoreticka,
respektive, ze je jen pro nekoho a pro nektere platformy a tridy uloh .(((

Fakt jste presvedcen, ze takove pate kolo u vozu v triceti clenem tymu
programatoru ma nejakou svobodu ve volbe jazyka ???? Leda tak mozna mezi
studenym a teplym veprovym v bufetu naproti .)))))

S pozdravem
MK