Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

MK info@mcu.cz
Sobota Březen 4 11:00:57 CET 2006

> Je napsanej v příšeným C. Já to zkusím vysvětlit, ale prosím nebijte
> mě, jestli z toho bude nějaký flame.
>
> C si historicky nese už od svého vzniku jeden podstatný problém, totiž
> že nemělo pole.

No nevim, ale pole v Cecku, respektive moznosti pointerove aritmetiky mi
tedy jako nejaky zasadni problem neprijde .)))
Pokud jednou pochopite vztah mezi promennou, jeji velikosti, pointrem a
pointerovou aritmetikou tak nejak nechapu co minite terminem "milovnik
kryptickych kodu".

Ono jde jen a pouze o to kdo a jak kod pise - jako prase muzu psat v temer
libovolnem jazyku. V asm Z80 jsem napsal program ktery mel velikost 5kB a z
toho 4/5 byly datove struktury urcene k modyfikaci vlastniho kodu za behu -
jenze to bylo pred 25 lety a byl jsem mladej a blbej. Dnez bych to psal tak
abych po sobe za pul roku byl schopen pochopit "genialitu" vlastnich
myslenek.

Mimochodem - opravdu, ale opravdu nejsem schopen pochopit vztah mezi
bezpecnosti Linux/Win/vi jakeho OS a pointerovou aritmetikou ???? Mohl bych
dostat nejake vysvetleni

S pozdravem
MK