RE: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Tomáš Dresler edison@seznam.cz
Sobota Březen 4 10:47:12 CET 2006

Ja bych dodal, ze to vidim jako funkcnost ciste praktickou. Pochazim z
Pascalu a na C (ktere jsem ze zacatku fakt nemel rad) jsem si snadno zvyknul
prave diky konstrukci s pointery a poli. Plus samozrejme vsechny blbinky, co
jsi uvedl :)

Kdyz na to koukas z hlediska cloveka, ktery C pouziva na mikroprocesorech,
uvidis takove C-ckove vyhody velmi snadno.

--
S pozdravem/with best regards

    Ing. Tomáš Dresler

mailto:edison@hw.cz