tohle je taky ceska klasika...

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Březen 1 01:15:28 CET 2006

Pavel Kořenský napsal(a):
> Což o to, mně tykání celkem nevadí.

Mne taky ne, pokud je od vrstevnika ci starsiho, nebo obecne od nekoho,
koho si vazim a vim o nem, ze je na vysi. Ani jedno z toho nebude pripad
toho webmastera.

> Občas jsem nucen číst obchodní e-maily, ze kterých málem lezu po stropě.
> Obraty typu "... dejte nám prosím vědět, kdybysme mohli počítat s
> dodávkou..."

To neznam, asi nemam ty spravne partnery.

nebo "... případné problémy bysme měli včas vyfokusovat a
> vykomunikovat abysme mohli stanovit skedjůl jejich řešení..."

To si delas srandu, ne? Zni to jako kompletne opsany z D-Fense, skoro
neverim, ze by to fakt nekdo pouzivala jeste k tomu v beznem styku...
Bejt to osobne, asi ho proplesknu.

--
Jirka